راهنمای شناخت بلاگرها و محتوای سازهای محلی ایران2020-08-17

راهنمای کامل بلاگر شدن برای تمامی افراد در سنین مختلف فالونیک

ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که در این نوع پست، وظیفه بلاگر چیست و چه کاری باید انجام بدهد. کافی است کالایی که از یک شرکت خریداری کرده‌اید را در پست اینستاگرام خود منتشر و نظری هرچند کوتاه در رابطه با آن بنویسید. البته اگر کپشن نوشته شده به صورت داستانی باشد، تعامل بیشتری با آن برقرار می‌شود. اگر هنوز به عنوان بلاگر حرفه‌ای کتاب شناخته نشده‌اید یا در این زمینه تخصصی ندارید، بهتر است کار را با نوشتن در رابطه با کتاب‌هایی آغاز کنید که به تازگی آن‌ها را مطالعه کرده‌اید.

یکی از بهترین روش‌ها برای پیدا کردن بلاگر خوب، بررسی فعالیت‌های پیج‌های رقیب است. شما می‌توانید با کنترل فعالیت‌های تبلیغاتی رقبای خود، اینفلوئنسرهایی را که آنها با آنها همکاری می‌کنند شناسایی کنید. بررسی نتایج این همکاری‌ها به شما نشان می‌دهد که کدام اینفلوئنسرها بازدهی خوبی دارند.

مهارت‌های نوشتاری باید به گونه‌ای باشد که حس تعامل و ارتباط با مخاطب را تقویت کند. شما به عنوان نویسنده، باید بتوانید مخاطب را به عنوان یک دوست یا همراه تصور کنید و متنی بنویسید که او را درگیر و علاقه‌مند نگه دارد. در خصوص لایک و بازدید پست‌ها نیز از طریق خرید لایک ارزان به پست‌هایتان اعتبار دهید و از اعتبار ایجاد شده برای جذب مخاطب بیشتر استفاده کنید.

  • اگر به غذاهای شهرها و کشورهای مختلف علاقه‌مند هستید به طور حتم می‌توانید در این مسیر موفق باشید.
  • ما مسائل به روز را رصد می کنیم سپس با روزنامه‌ها تطبیق می‌دهیم، زیرا شمار روزنامه ها بالاست و اغلب دچار مشکل هستند.
  • {
  • اهورا نیازی یکی از بلاگرهای مطرح ایرانی در زمینه فناوری و تکنولوژی است.
  • |}{
  • در این بخش، مهم‌ترین نکات برای رسیدن به موفقیت در دنیای بلاگری را مرور می‌کنیم.
  • |}{
  • برخی از این بلاگرها در زمینه سبک زندگی خود و انجام کارهای روزانه فعالیت دارند و آن را برای کاربران به اشتراک می‌گذارند.
  • |}
  • محتوای حرفه‌ای و کاربردی او اعتماد زیادی از طرف مخاطبان جذب کرده است.

فشن بلاگرها کارهای مختلفی را انجام می‌دهند اما تمرکز آن‌ها بیشتر به دعوت از رویدادهای مد است. در ایران این فعالیت‌ها بیشتر به نوشتن در رابطه با لباس‌های جدید فصل در فروشگاه‌ها محدود می‌شود. البته این فعالیت‌ها تنها محدود به این موارد نمی‌شود بلکه هدایا و کالاهایی که به خاطر تبلیغات ردوبدل می‌شوند نیز از جمله مزایای فشن بلاگری به شمار می‌آید. میزان درآمد بستگی به تعداد دنبال‌کنندگان، تعهد به ایجاد محتوای مرتب و متمایز، تخصص در حوزه‌ی انتخابی، و همچنین همکاری‌های تجاری دارد. داشتن یک پروفایل حرفه‌ای، ارائه نمونه کارها، و ایجاد شبکه‌های ارتباطی قوی می‌تواند به موفقیت بوک‌بلاگرهای فری‌لنسر کمک کند. در ایران بلاگرهای زیادی توانسته اند با فعالیت در موضوعات مختلف، به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند که در ادامه به تعدادی از آنان اشاره خواهد شد.

نظر شما

برای افرادی که مدت‌ها در اینستاگرام عکاسی کرده‌اند، تولید فیلم کوتاه ممکن است قدری دشوار باشد. شاید در ابتدا ویدیوهایی که تولید می‌کنید کیفیت مناسبی نداشته باشند اما به مرور در مسیر خود پیشرفت خواهید کرد. «بازاریابی همکاری در فروش» (Affiliate Marketing) به این صورت است که با تبلیغ یک محصول یا خدمت و قراردادن لینک آن، درصدی از فروش را بین ۱ تا ۱۰ درصد دریافت می‌کنید.

{
    {
  • این افراد در شبکه های اجتماعی گزارش ها و پست هایی را در زمینه معرفی رستوران‌ها در شهرها و کشورهای مختلف، نحوه تهیه غذاها و دسرهای متنوع و … منتشر می‌کنند.
  • |}
  • برای یافتن مخاطبان واقعی، باید حساب کاربری خود را از کاربران دیگر در حوزه تخصصی‌تان متمایز کنید.
  • با توجه به اینکه غذاها سرگرمی لذت بخشی برای تمام افراد محسوب می‌شود؛ می‌توان ادعا کرد که در صورت داشتن توانایی‌هایی بلاگری، تعداد مخاطبین بالا بدون هیچ محدودیت سنی را جذب می‌کنند.
  • {
  • حتی اگر یک مشکل و ایراد کوچک از سوی خود مشاهده کنند؛ سعی می‌کنند با جبران این ضعف‌ها، رضایت طرف‌دارانشان را دوباره به دست بیاورند.
  • |}
  • آزیتا نویسنده این بلاگ در نیویورک زندگی می‌کند و به‌گفته خودش، فقط برای بازدیدی کوتاه به این شهر رفت تا در کلاس‌های ای‌اس‌ال (ESL) شرکت کند، اما برای همیشه در آنجا ماندگار شد.
  • {
  • حتی این امکان وجود دارد که با همکاری ناشران مختلف، کتاب‌های ‌آن‌ها را در وب‌سایت خود به فروش برسانید.
  • |}
|}

البته هدف اصلی همه بلاگرها کسب درآمد از طریق اینستاگرام است و افراد بسیاری از این طریق درآمدزایی می‌کنند. بلاگر دکوراسیون با شناخت رنگ‌ها، نحوه چیدمان منزل، چگونگی قرار گرفتن اسباب و اثاثیه، افراد را در اینستاگرام به سمت پیج خود جذب می‌کنند. میزان درآمد بلاگرها ثابت و یکسان نیست و به عوامل و معیارهای بسیار زیادی از جمله تعداد مخاطبان، ترافیک ورودی وبلاگ، نرخ تعامل و زمینه تخصصی فعالیت آن‌ها بستگی دارد.

در حقیقت، تولید محتوا و بازاریابی برای وب‌سایت تنها نیمی از مسیر رقابت بین کسب‌و‌کارها را تشکیل می‌دهد. همانطور که پیش‌تر هم به آن اشاره شد، فعالیت مستمر از جمله نکات کلیدی برای یک بلاگر محسوب می‌شود. علاوه بر این، سعی داشته باشید که محتوای خود را بر اساس جستجوهای صوتی نیز بهینه‌سازی کنید و برچسب (تگ) مربوط به جستجوهای صوتی را نیز در مطلب خود قرار دهید.

شخص بلاگر در هر سطحی که زندگی می‌کند آن را برای عموم افراد در اینستاگرام به اشتراک می گذارد و از این طریق می توانند بازدیدکننده‌های زیادی را به خود جذب کنند. زیرا افراد زیادی آن‌ها را دنبال می‌کنند و تمایل دارند که از روی کنجکاوی هر روز از پست‌ها و استوری‌های آن‌ها دیدن کنند. «بلاگر‌» (Blogger) به افرادی گفته می‌شود که اطلاعات و تجربه‌های خود را از طریق تولید محتوا به شکل نوشته‌های وبلاگ با مخاطبان به اشتراک می‌گذارند. گاهی به افراد فعال در زمینه تولید محتوا در اینستاگرام و یوتیوب نیز بلاگر گفته می‌شود. برای مثال، می‌توانید در اینستاگرام تصاویر و ویدیوهایی را منتشر کنید که چهره شما در آن‌ها مشخص نیست.

    {
  • اگر این هماهنگی وجود نداشته باشد، مخاطبان به تبلیغات شما اعتماد نمی‌کنند و تصور می‌کنند شما صادق نیستید.
  • |}{
  • در این فرصت تقاضای مجوز دادیم که با مساعدت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این امکان فراهم شد.
  • |}
  • بلاگر های معروف ایرانی مانند سایر بلاگرهای جهان در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند اما بلاگرهای غذا و آشپزی، زیبایی، مد، طنز، فناوری، سبک زندگی، ورزش و گردشگری مخاطبان بیشتری دارند.
  • این نوع از بلاگرها مرتب در حال خنداندن افراد هستند و به تحلیل موضوعی می پردازند و کارشان قرار دادن مطالبی است که باعث شوخی و طنز پردازی هر چه بیشتر در جهت شاد کردن روحیه مخاطبین شود.
  • {
  • برای این کار باید وبلاگتان را در بخش‌های مختلف معرفی کنید و از افراد بخواهید که از آن بازدید کنند.
  • |}
  • افزونه‌هایی مانند W3 Total Cache، افزونه Swift Performance، افزونه Cloud Flare و افزونه WP Super Cache به منظور بهینه‌سازی عملکرد وب‌سایت طراحی شده‌اند.

نگین عابدزاده هم جزو بلاگر های معروف ایرانی در حوزه سبک زندگی است. او در اینستاگرام مخاطبان بسیاری دارد و توانسته بدون حاشیه روزمرگی‌های خود، همسر و پسرش را به تصویر بکشد. نگین این روزها در زمینه خانه‌داری، آشپزی، مد و زیبایی تولید محتوا می‌کند و درآمد او از راه تبلیغات به دست می‌آید.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

بلاگرهای مد و زیبایی

لزومی ندارد که حتما از تصاویر خودتان استفاده کنید بلکه منابع رایگانی هم وجود دارند که می‌توان در پست‌های اینستاگرام از آن استفاده کرد. البته این عکس‌های رایگان به طور معمول در طراحی بنرهای تبلیغاتی برای پست‌های اینستاگرام کاربرد دارد. مهارت های نوشتاری، SEO، بازاریابی محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی برای بلاگر موفق ضروری هستند.

شناخت بهترین بلاگرهای اصفهانی می‌تواند شما را در پیدا کردن منابع الهام‌بخش و مفید یاری کند. اهورا نیازی یکی از بلاگرهای مطرح ایرانی در زمینه فناوری و تکنولوژی است. او با تولید محتوای تخصصی و تحلیلی در مورد گجت ها، نرم افزار ها و جدیدترین فناوری ها، توانسته است توجه زیادی را جلب کند. بلاگرهای غیرحرفه ای افرادی هستند که بلاگری را به عنوان سرگرمی یا فعالیت جانبی انجام میدهند.

«زهره فراست» با داشتن حدود ۱۹۰ هزار فالوور، بلاگری در حوزه گردشگری و طبیعت‌گردی است. او تجربیات سفرهای خود را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد و فرهنگ‌های مختلف را معرفی می‌کند. برندهای مرتبط با حوزه گردشگری با تبلیغ خدمات خودشان در این پیج، بیشتر دیده می‌شوند.

اعتبار خود و صفحه کاری‌تان را با تبلیغ پر زرق و برق ولی دروغین برندهای مختلف تهدید نکنید. پس از شناسایی بر حسب سن و جنسیت آن‌ها نوع صحبت و ساخت فیلم و عکس‌هایتان را تعیین کنید. خودروسازان و نمایندگی‌های آن‌ها کسانی هستند که برای معرفی محصولات خود به این بلاگرها رو می‌آورند. به طور مثال ممکن است بدانید رپورتاژ آگهی چیست و با نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی آشنا باشید.

{
    {
  • این افراد معمولاً موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهند و توانایی ایجاد ارتباط با مخاطبان خود را دارند.
  • |}
  • این پیج با تعامل مناسب خود، برای تبلیغ لوازم‌خانگی، دکوراسیون، محصولات محلی و خدمات اقامتی عملکرد خوبی دارد.
  • {
  • محسن ایزی از جمله بلاگرهای مطرح در عرصه تولید محتوای طنز در اینستاگرام شناخته می‌شود.
  • |}
  • البته پیش از آن‌که از آن‌ها برای این کار درخواست کنید باید مطمئن شوید که نحوه فعالیت آن‌ها را قبول دارید و بر اهداف شما منطبق است.
  • {
  • در اولین گام برای تولید محتوا و انتشار پست، باید بدانید که می‌خواهید درباره چه موضوعی و در کدام حوزه تخصصی محتوا تولید کنید.
  • |}
  • بلاگرها در زمینه املاک و خانه باید متناسب با هر قشری از جامعه، عکس‌ها و فیلم‌هایی را تهیه کنند و با ارائه طرح و ایده جذاب به جذب فالور بیشتری بپردازند.
|}

«مریم رسولیان» بلاگر دکوراسیون داخلی است که با معرفی ایده‌های مدرن، حدود ۱ میلیون فالوور دارد. تبلیغات مرتبط با دکوراسیون داخلی با ایده‌های مدرن این صفحه جلوه بیشتری پیدا می‌کند. تبلیغات با بلاگرها می‌تواند برای کسب‌وکارهای مختلف بسیار موثر باشد.

{

درآمد بلاگر ها چگونه و چقدراست؟

|}

او علاوه‌بر فعالیت در فضای مجازی، نمایشنامه‌خوانی و بازی در تئاتر را هم تجربه کرده است. محسن ایزی این روزها از طریق تبلیغات در فضای مجازی کسب درآمد می‌کند. اینفلوئنسرهای گردشگری تلاش می‌کنند تا مخاطبانشان را با سبک زندگی، غذاها، سبک پوشش و فرصت‌های گردشگری در نقاط مختلف جهان آشنا کنند. با این کار، هم گردش می‌کنند و هم با تولید محتوای انجام شده، به معرفی برندها و بناهای تاریخی و مراکز تفریحی و خرید و توریستی اقدام کرده و درآمدزایی می‌کنند. خدمات کاپریلا در دو بخش «ناشر» و «تبلیغ‌دهنده» به کاربران ارائه می‌شود. فرض کنید که به عنوان یک بلاگر، مطلبی علمی یا فنی را وب‌سایت خود منتشر کرده‌اید.

در دنیای بلاگری در ایران، تنوع بسیار زیادی در انواع و اشکال بلاگران وجود دارد. از افرادی که محتواهای فنی و علمی ارائه می‌دهند، گرفته تا هنرمندان، ورزشکاران، و حتی افرادی که زندگی روزمره خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. هر یک از این انواع بلاگران دارای نیازها، اهداف، و شخصیت‌های مختلفی هستند.

انتخاب موضوع مناسب و ایجاد یک هویت مشخص و منحصربه‌فرد، اولین گام‌های حیاتی برای موفقیت در دنیای بلاگری هستند. این مرحله از آن جهت اهمیت دارد که پایه و اساس تمام فعالیت‌های شما را شکل می‌دهد. اگر این انتخاب‌ها دقیق و سنجیده باشند، بلاگ شما می‌تواند به جایگاهی برسد که مخاطبان به طور مستمر به آن مراجعه کنند. اما اگر بدون برنامه‌ریزی مناسب اقدام کنید، ممکن است بعد از مدتی دچار سردرگمی و کمبود انگیزه شوید. دنیای بلاگری دنیای محدودی نیست و دروازه‌های خود را برای تمامی افرادی که قاعده آن را می‌دانند باز کرده است. با مطالعه این مطلب کاملا می‌دانیم که وظایف یک بلاگر چیست و چه کارهایی را باید برای تبدیل شدن به بلاگر موفق انجام دهیم.

{
  • در تیرماه امسال بود که مهدی شجاری با انتشار یک ویدئوی جنجالی با عنوان “مرگ خاموش اینترنت در ایران“ همه نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرد.
  • استوری‌های اینستاگرام این امکان را فراهم می‌کنند که شخصیت واقعی خود را به مخاطبان نشان بدهید و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.
  • {
  • برندهای مرتبط با لوازم آرایشی و مراقبت از پوست به‌خوبی می‌توانند محصولاتشان را در این پیج تبلیغ کنند.
  • |}
  • برای مثال می‌توان به سایت «مجله فرادرس» اشاره کرد که مثالی از آن در زیر آورده شده است.
  • {
  • در ادامه، انواع کسب‌وکارهایی را معرفی می‌کنیم که می‌توانند از ظرفیت تبلیغ در پیج بلاگرهای شمالی بیشتر استفاده کنند.
  • |}{
  • اینستاگرام به زمانی که در این اپلیکیشن می‌گذرانید توجه می‌کند و هرچه زمان بیشتری را در آن بگذرانید، محتوای شما را به افراد بیشتری نمایش می‌دهد.
  • |}
|}

با دخالت در کار دیگران و حاشیه سازی ارزش خود و صفحه‌تان را پایین نیاورید. سعی کنید تنها در زمینه فعالیت خود اظهار نظر داشته باشید و مسائل دیگر را به متخصصان آن بسپارید. به صورت روان، رسا، یکپارچه و دور از زیاده گویی متن‌های مرتبط با عکس یا فیلم منتشر شده را بنویسید. در اینستاگرام بهتر است بیشتر از ابزارهای رسانه‌ای آن یعنی پخش فیلم، عکس، موسیقی استفاده کنید.

مراحل قانونی برای کسب مجوزها، نحوه تدوین انواع طرح‌های تجاری و بوم‌های کسب و کار مانند بوم کسب و کار ناب تنها بخشی از این فرآیندها را تشکیل می‌دهند. علاوه بر این، آشنایی با انواع روش‌های دیجیتال مارکتینگ برای بازاریابی فروشگاه، حوزه تخصصی دیگری را نیز در زمینه کسب و کار نشان می‌دهد. به همین دلیل، اگر بخواهیم بدانیم که وظایف یک بلاگر چیست و در کسب‌و‌کار چگونه تعریف می‌شود می‌توانیم مسائل زیر را به عنوان موضوعات پیشنهادی بررسی کنیم. تبلیغات در دنیای دیجیتال امروز از اهمیت بالایی برخوردار است و اینفلوئنسرها و بلاگرها نقش حیاتی در موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی دارند.

این مقدار، چیزی در حدود یک‌سوم کل وب‌سایت‌های موجود در اینترنت است. در طول دو دهه گذشته به مرور، بلاگ‌ها منبع اثرگذاری از ارائه اطلاعات پیرامون هر موضوعی بوده‌اند. داشتن یک تیم خوب در امر بلاگری به صورت اختیاری است و تیم میتواند تها بر روی کیفیت محتوا و افزایش دیده شدن تاثیر بگذارد. برای ایجاد محتوای با کیفیت، تهیه ابزارآلات مناسب مانند دوربین با کیفیت و ویرایشگرهای تصویر و ویدیو اهمیت دارد.

    {
  • به همین دلیل در صورتیکه مسائل فنی در نوشتن رپورتاژ آگهی رعایت نشود، متن رپورتاژ آگهی مناسبی تهیه نخواهیم کرد و متنی بی‌اثر خواهد بود.
  • |}{
  • بهترین کار برای شناخت مخاطب، بررسی «سنجه‌های تعاملی» (ٍEngagements Metrics) یا همان داده‌های نشان‌دهنده تعامل مخاطب است.
  • |}
  • در ادامه به لیست بلاگرهای تهران و معیارهایی می‌پردازیم که برای انتخابی مناسب باید در نظر بگیرید تا تبلیغات شما بیشترین بازخورد و اثربخشی را داشته باشد.
  • {
  • به طور مثال اگر در حوزه سفر و گردشگری فعالیت می‌کنید ممکن است پست‌های مربوط به دکوراسیون داخلی چندان مخاطب را اذیت نکند اما میزان تعامل او را به شدت پایین می‌آورد.
  • |}
  • در این بخش، به بررسی راهکارها و ابزارهای تحلیل و بهینه‌سازی محتوا می‌پردازیم و نشان می‌دهیم چگونه می‌توانید با بهینه‌سازی مداوم، تعامل و بازدید مخاطبان را افزایش دهید.
  • از طریق WordPress Theme Directory می‌توانید تمام قالب‌های رایگان وردپرس را مشاهده و دریافت کنید.

برخی از این بلاگرها در زمینه سبک زندگی خود و انجام کارهای روزانه فعالیت دارند و آن را برای کاربران به اشتراک می‌گذارند. برخی از بلاگرهای لایف استایل، روش‌های موفقیت در زندگی و کسب و کار را معرفی می‌کنند. همان‌طور که در آموزش بلاگر شدن اشاره کردیم، منحصربه‌فرد بودن موضوع و حوزه تحخصصی وبلاگ و ساختن برند شخصی می‌تواند به موفقیت شما در بلاگری کمک کند. «پرسونال برندینگ یا برندسازی شخصی دیجیتال» (Digital Personal Branding) از مباحث روز در دیجیتال مارکتینگ است و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

آن‌چه که در طول این متن به طور مداوم تکرار شد، تولید محتوا به صورت مستمر بود. اما تولید محتوا خود به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و ابزارها و ترفندهای مخصوص به خود را دارد. بخش دوم این پلتفرم در قالب «تبلیغ‌دهنده» امکان معرفی کسب‌وکار به دیگران را برای شما فراهم می‌کند. حال که می‌دانید نقش شناخت مخاطب در موفقیت بلاگر چیست باید به نکته دیگری در این مسیر اشاره کنیم و آن فعالیت مستمر در بلاگری است. به عبارت ساده‌تر، تا زمانی که فعالیت مستمر نداشته باشید، یک بلاگر موفق نخواهید بود. مقالات متعددی در رابطه با بلاگری موفق نوشته شده‌اند که تاکید بیشتر آن‌ها بر روی فعالیت مستمر و محتوای با کیفیت بوده است.

برای تبلیغات موثر در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی، پیدا کردن بلاگر خوب و پیج مناسب بسیار مهم است. در این مقاله، به بررسی نکات کلیدی برای پیدا کردن اینفلوئنسر و پیج مناسب می‌پردازیم تا بتوانید تبلیغات پربازدهی داشته باشید. تحقیق دربارهٔ اینفلوئنسرها قبل از شروع تبلیغات، لازمهٔ داشتن کمپین موفق است. بلاگری به شما اجازه میدهد که در هر زمانی که دوست دارید کار کنید و در هر مکانی که دلخواه شماست، محتوای خود را تولید کنید. با افزایش تعداد دنبال کنندگان، فرصت های همکاری با برندها، تبلیغات و کسب درآمد برای شما فراهم میشود که بدان اشاره کردیم. همچنین بلاگری فضایی برای بیان خود و به اشتراک‌گذاری علایق و تخصص‌های شماست؛ مزیتی که شاید وقتی کارمند یک شرکت باشید، چندان عملی نباشد.

مخاطبین شما بسیار تیزهوش و هوشمند هستند و به راحتی متوجه محتواهای کپی شده می‌شوند. از این رو با کمی خلاقیت و فکر محتواهایی جذاب و جدید بسازید و با خرید فالوور ایرانی فعالیت خود را استارت بزنید. بعد از انتخاب موضوع بلاگری، حالا وقت ساختن صفحه شخصی در اینستاگرام است. اینستاگرام برای کسانی که قصد دارند از طریق این اپلیکیشن به طرق مختلف کسب درآمد داشته باشند صفحه‌ای با عنوان صفحه تجاری یا صفحه کاری در نظر گرفته است.

به هنگام طراحی سایت یا طراحی کاور نوشته‌های خود، حتما آن را به شکلی شخصی نشان دهید به گونه‌ای که بیانگر اهداف شخصی شما برای وبلاگ باشد. برای این‌که سایت خود را به شکل منحصر‌به‌فردی نشان دهید، دامنه‌ای شامل نام خود انتخاب کنید. به این ترتیب، نام سایت شما، شخصیت شما را همانند یک پیشرو در حوزه تخصصی و زندگی شخصی نشان می‌دهد. این نوع از بلاگری موضوعات مختلفی را شامل می‌شود و خلاقیت در آن انتهایی ندارد. یک بلاگ شخصی محلی است که در آن، تجربیات شخصی خود را از زندگی بیان و محتوای مربوط به آن را منتشر کنید.

بلاگری، یک پدیده جذاب و پر از امکانات در دنیای امروزه است که به سرعت در ایران جا افتاده و افراد زیادی به آن روی آورده‌اند. از تخصص‌های علمی و فنی تا موضوعات هنری، ورزشی یا حتی زندگی روزمره، بلاگران به صورت فعال در حوضه‌های گوناگون محتوا ایجاد می‌کنند و جمعیت زیادی از مخاطبان خود را جذب می‌کنند. انتخاب اینفلوئنسر مناسب برای تبلیغات در اینستاگرام، یکی از مراحل حیاتی برای موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی است. این کار نیازمند دقت و شناخت درست از اینفلوئنسرها و مخاطبان آنهاست. در این مقاله، سه روش آسان برای شناخت اینفلوئنسرهای مناسب و بلاگرهای خوب معرفی می‌کنیم.

گفتنی است تکنولوژی بلاگرها در زمینه برنامه‌نویسی‌های کامپیوتری و توسعه‌دهنده‌های وب تخصص دارند و از این راه نیز کسب درآمد می‌کنند. امروزه بلاگر شدن؛ یکی از راحت‌ترین و در دسترس‌ترین مشاغل در ایران است. شاید به این دلیل که فضای مجازی برای این افراد درآمد نسبتاً زیادی به ارمغان می‌آورد. یعنی مردم به هرکسی که در اینستاگرام پست بیشتر و دنبال‌کننده زیادتری داشته باشد بلاگر می‌گویند. البته توجه داشته باشید که به عنوان یک بلاگر باید با مخاطبان خود صادق و روراست باشید تا به شما اعتماد کنند.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
بلاگرهای معروف در هر شهر